Make your own free website on Tripod.com

Albino - Platypus

About Me

Home
About Me
You remind me of...
Obsessions
Beliefs and Opinions
Photos
Art work
Writing
Music
John Lennon
Game Walkthroughs
Shoutouts to My Friends
Favourite Links
Contact me

A Page for the Stalkers....

Ok, about moi? weeeelllllll my names Faith, uh i go to Red Maids in Bristol which is like a real crap all girls school (and no im lesbian and yes i have had bfs) and yeah wow. what an amazing life story eh.

some ppl think im goth or "gothic". really am not though cause i have a major love for black and white. also have a love for cars (fav is tvr t350 sooooo good) and for guys with glasses (weird little fetish of mine ^_^)
 
and also love halloween lol. have a major love for pumpkins, gutting then carving the things is a sad little obsession of mine, (hence photo) and halloweens my 2nd fav holiday (after pancake day ^_^)
 
 

moii.jpg
Blurry Pic of moi, but i cant be bothered to make it all clear & for u to see the ugliness in detail

Yeah me like 2 years ago lol.
apr26007.jpg
Dont ask about the makeup, or the fringe.....

tvrt350.jpg
TVR T350. just gimme ok.

Favorite Stuff

Favorite TV Show:
uhh Top Gear lol...which may sound strange, but i do like my cars
Favorite Movie:
i dont really have one, i like most movies i watch. lotr ones were pretty cool though
Favorite Music:
Rock kinda. i like hoobastank, well worship them, and umm HIM, Greenday etc
Favourite Song:
Chad Kroger and Josey Scott - Hero and Queen - We are the Champions
Favorite Book:
Book? umm well at the moment im reading kurt cobains biography, thats pretty damn cool, but i admit, i do love harry potter lol
Favorite Food:
You know what, i have a pancake obsession. but mushroom chow mein is pretty damn fine also
People I Most Admire:
i really do love Kurt Cobain, Princess Diana, and Micheal J Fox. Weird combo but there ya go.

Favorite Quotes

Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation
--Oscar Wilde
 
 "While we ourselves are the living graves of murdered beasts, how can we ever expect ideal conditions on earth."                                                              --  George Bernard Shaw

"I object to violence because when it appears to do good, the good is only temporary and the evil it does is permanent"
-- Ghandi
 
 "I will not eat anything that walks, runs, skips, hops or crawls. God knows that I've crawled on occasion, and I'm glad that no one ate me."                                                                                                               -- Alex Poulos

"At the end of the game, the pawn and king go back into the same box"
--Italian Proverb